Terug

F.A.Q.

F.A.Q.

Op deze pagina staan antwoorden op de meest gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Stel dan uw vraag op de Contact-pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is? uitklapper, klik om te openen

Als uw bestelling geplaatst is krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging en de factuur van uw bestelling. Daarnaast krijgt u een afsluitende pagina te zien waarop u bedankt wordt voor de bestelling. Ziet u deze pagina niet? Dan is uw bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact op met de organisatie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen? uitklapper, klik om te openen

U kunt uw bestelling gedurende het hele bestelproces nog wijzigen. U kunt dan nog terug naar uw winkelmand om aanpassingen te doen. Dit kan tot het moment dat u in het proces aangeeft dat u tot betaling wilt overgaan. Vanaf dit moment is de bestelling niet meer aan te passen en zult u opnieuw moeten beginnen (de winkelwagen is dan geleegd). Op het moment dat de orderbevestiging getoond wordt is de bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling annuleren? uitklapper, klik om te openen

U kunt uw bestelling niet via de webshop annuleren, dit kan wel schriftelijk via email of brief. Bij schriftelijke annulering tot 1 maand voor de start van de activiteit berekenen wij € 25,- aan administratiekosten. Bij annulering binnen 1 maand voor de start van de activiteit wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Indien u onverhoopt verhinderd bent, dan is een collega – in bezit van uw bevestigingsbrief – van harte welkom. 

Zijn genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW? uitklapper, klik om te openen

Alle genoemde prijzen van producten in de webwinkel zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik betalen in de webshop? uitklapper, klik om te openen

In de webshop kunt u betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe weet ik of ik betaald heb? uitklapper, klik om te openen

Bij betaling via iDEAL en creditcard is uw bestelling betaald wanneer het verschuldigde bedrag door ons is ontvangen. U ontvangt hiervoor een bevestiging per e-mail.

Hoe weet ik of ik betaald heb? uitklapper, klik om te openen

Bij betaling via iDEAL en creditcard is uw bestelling betaald wanneer het verschuldigde bedrag door ons is ontvangen. U ontvangt hiervoor een bevestiging per e-mail.

Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de webshop? uitklapper, klik om te openen

Tijdens het afhandelen van uw betaling zijn uw gegevens beveiligd.

Heb ik een account nodig om een bestelling te doen ? uitklapper, klik om te openen

Nee, voor  een bestelling heeft u geen account nodig.

Bedankt voor uw reactie!

Heeft deze informatie u geholpen?

Graag horen we van u waarom niet, zodat we onze website kunnen verbeteren.

webwinkel.umcutrecht.nl maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren.

Lees meer over het cookiebeleid

Akkoord Nee, liever niet